PENGIKUT BLOG SAYA

Google+ Followers

EZYTOPUP



Sunday, December 30, 2012

TANAH RUNTUH DI BUKIT SETIAWANGSA


Heboh di akhbar, televisyen, radio dan internet mengenai kejadian tanah runtuh yang berlaku di Bukit Setiawangsa, Kuala Lumpur.

WANITA BOGEL KEJAR DI MASJIDIL HARAM

Dato' Dr Haron Din telah berkongsi satu kisah benar yang berlaku kepada seorang hamba Allah ketika berada di Tanah Suci. Kisah ini telah banyak tersebar di laman sesawang ni dan mungkin anda sudah tahu ceritanya melalui tajuk di atas.

REBAT RM 200 UNTUK TELEFON RM 500

Akhirnya janji Perdana Menteri semasa Bajet 2013 mengenai rebat RM 200 untuk telefon pintar 3g akan dilaksanakan bermula Januari 2013 ini.

Friday, December 28, 2012

KEMALUAN BESAR TAK BOLEH SERTAI POLIS


Itu lah yang berlaku di Jakarta, Indonesia. Pihak polis tidak membenarkan mana-mana lelaki yang telah membesarkan kemaluan mereka menyertai pasukan polis.

STATUS DI FACEBOOK

Setiap pemilik Facebook akan buat status dan status yang menarik, pelik dan tak masuk akal akan dikomen, dikutuk dan di'like'. Jom kita tengok antara status Facebook yang pelik dan tak tahu la nak kata.

JERAWAT MENGHANTUI



Umum mengetahui kesihatan merupakan elemen utama untuk kelihatan cantik. Pemakanan yang tidak sihat, tidur tidak cukup dan tidak melakukan aktiviti yang mengeluarkan peluh boleh mengakibatkan masalah jerawat, kegemukan atau penyakit berbahaya seperti kanser payu dara, sakit jantung dan sebagainya.

BAGAIMANA MENGHILANGKAN MASALAH KEHITAMAN DI BAWAH LENGAN



Punca paling utama terjadinya masalah bawah lengan hitam adalah disebabkan kulit bersentuhan di antara bawah lengan yang menyebabkan meninggalkan kesan hitam yang sukar diputihkan.

PENYELESAIAN MULUT BERBAU



Bau mulut yang kurang enak mengundang masalah untuk kita bercakap ataupun beramah mesra. Apatah lagi jika kerja kita memerlukan berinteraksi dekat dengan seseorang.

Bagi mereka yang sudah berkahwin juga selalu mengalami masalah mulut berbau namun tidak tahu bagaimana cara untuk menghilangkan masalah tersebut.

Antara punca yang menyebabkan mulut berbau adalah faktor merokok, ataupun kita sendiri tidak sedar ada gigi rosak ataupun berlubang yang membawa kepada pembiakan bakteria seterusnya menyebabkan mulut berbau.

Ikuti tip-tip ini untuk menyah bau mulut secara total.

Wednesday, December 26, 2012

CARTA WARNA AIR KENCING

Setiap warna air kencing kita menggambarkan keperluan tubuh kita kepada air. Jadi, berpandukan carta di bawah, anda dapat mengetahui keadaan diri anda.

HANYA DI SINGAPURA

Sebelum ini kita telah melihat kepelikan yang terdapat di negera China. Kali ini saya ingin kongsikan kepada anda kepelikan rakyat negara jiran kita, Singapura. Sama-sama saksikan.

Friday, December 14, 2012

SITUASI REMAJA 15 TAHUN DAHULU DAN 15 TAHUN SEKARANG

Masa berlalu, sekarang dah 2012, tak lama lagi 2013 pula tanpa kita sedari. Macam-macam dah berubah termasuk la remaja dari semua segi.

PANAS : 10 BERITA PENCERAIAN ARTIS MALAYSIA 2012


Tahun 2012 juga menyaksikan kemelut dalam perkahwinan beberapa pasangan selebriti Malaysia. Malah ada yang tidak mampu mepertahankan rumahtangga sehingga akhirnya mengambil keputusan untuk bercerai. Semoga mereka yang telah berkahwin di luar sana mengambil iktibar daripada apa yang telah terjadi kepada mereka.

IPHONE 5 YANG DITUNGGU-TUNGGU

Pada 14 Disember 2012, Iphone 5 mula dilancarkan di Malaysia oleh syarikat telekomunikasi. Pelbagai acara diadakan bagi menyambut kehadiran telefon pintar keluaran syarikat Apple ini.

DICABUL PELAKON TAMBAHAN DALAM UJI BAKAT


Gambar sekadar hiasan.

KUALA LUMPUR : “Dia menyuruh saya melakonkan adegan dicabul sebelum dia benar-benar mencabul saya,” kata seorang gadis berusia 21 tahun yang membuat laporan polis selepas mendakwa dicabul seorang pelakon tambahan berusia dalam lingkungan 40-an ketika menjalani sesi uji bakat dikendalikan lelaki itu.

HANYA DI CHINA 4



Aksi Pemandu Ramas Payudara Teman Wanita Dalam Kereta Dirakam Oleh Kamera AES - Seorang pemandu mengancam mengenakan tindakan undang-undang ke atas polis trafik tempatan selepas kamera perangkap laju (AES) didakwa merakamnya memandu melebihi had laju di lebuh raya di Wilayah Sichuan, China sambil meramas payudara penumpang wanita di sebelahnya.

Monday, December 10, 2012

PANAS : PEKERJAAN ORANG TERKENAL SEBELUM JADI TERKENAL

Pasti korang tak tau kan apa pekerjaan asal artis dan tokoh politik terkenal di negara kita sebelum mereka terkenal. Ini rahsianya.

PELIK : HANYA DI CHINA 3

Bertemu sekali lagi dalam Hanya Di China. Kali ini kita tengok pula apa kepelikkan terbaru orang Cina di China.

Saturday, December 8, 2012

HANYA DI CHINA 2

China mempunyai bilangan penduduk yang sangat ramai kerana mempunyai negara yang luas. Oleh kerana ramai penduduk maka ramai la ragamnya. Jom tengok perangai pelik penduduk China.

Friday, December 7, 2012

PELIK : HANYA DI CHINA 1

China adalah sebuah negara yang sedang berkembang maju dari segi ekonomi dan sukan. China dikenali di seluruh dunia dengan kehebatan projek-projek mega yang dibangunkan oleh pemerintah bagi menarik pelancong ke nagara mereka. Ribuan bilion dollar dihabiskan untuk tujuan tersebut.

Saturday, December 1, 2012

KEMALANGAN - ADAKAH ADA PENYELESAIAN?


Negera telah digemparkan dengan kemalangan melibatkan kematian lima skeluarga di Mersing, Johor. Kemalangan itu melibatkan sebuah MPV dan lori tangki.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CATATAN POPULAR