We design a professional website for you in just 7 Days!

PENGIKUT BLOG SAYA

EZYTOPUP



Wednesday, April 21, 2010

AURAT ARTIS SEKARANG

tajuk yang sangat menarik dan sentiasa menjadi sebutan ramai.cuba kita lihat artis sekarang, cara pemakaian yang sangat tidak sesuai untuk dituruti bagi anak-anak remaja sekarang.saya pelik bila seseorang artis sanggup untuk mendedahkan aurat mereka kepada khalayak ramai tanpa memikirkan tanggapan dan balasan yang bakal diperolehi..

bagi yang bukan islam,itu adalah perkara biasa tp yang islam ni,tidak kah ia tau bahawa aurat tu patut ditutup..saya bukan nak menghina artis tapi saya cuma nakkan agar negara kita ni berada dalam keadaan selamat dan jauh dari bala Allah..

pas tu ade pulak trend artis sekarang ni, lepas balik haji,elok je pakaiannya.tutup yang patut tp bila dh lama tu mula la terdedah ape yang tk patut..biasanya bila kita dh pegi haji tu,secara automatik perangai dan tingkah laku kita akan berubah..tp ni tidak..makin teruk adala..

peminat pun kena sedar,artis sememangnya cantik dan sedap dilihat bila berpakaian yang mendedahkan aurat tu tp kita pikir la elok tak benda tu..

pandangan yang saya luahkan ini bukan untuk kita membenci para artis tp saya cuma mintak agar cara pemakaian tu diubah agar bersesuaian dengan agama kita yang telah cantik disusun untuk kita oleh Allah..jadi kita buatla ape yang disuruh,dan jangan buat ape yang dilarang..

ape-ape pun saya harap suatu hari nati kita boleh berubah untuk baik kepada yang lebih baik dan jangan harap untuk cukup makan jer..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CATATAN POPULAR