PENGIKUT BLOG SAYA

Google+ Followers

EZYTOPUP



Saturday, April 24, 2010

KERJA LUAR


penat nyer, hari sabtu pun kena kerja jgk..mcm ni la kalu dh dipanggil kuli..orang atas bagi je arahan,mmg terus kena buat..hari saya kena bekerja dengan orang luar..penat jgk la..dah la orang luar jabatan,cakap pun cakap luar..


bukan asal orang sini la..tapi syok jugak mengajar orang luar ni..boleh dapat kawan..boleh kenal perangai diorang macam mna..tapi yang penting,boleh claim..dapat la tampung belanja bulan ni..kena la wak keje lebih sikit..tak boleh nak harapkan gaji jer,silap-silap baru separuh bulan,dah habis..baru naya.hehehe..ni pun salah satu cara nak tambah pendapatan..yang penting jangan harap cukup makan jer..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CATATAN POPULAR