PENGIKUT BLOG SAYA

Google+ Followers

EZYTOPUP



Thursday, April 22, 2010

PENAT KERJA


penat sungguh hari ni..kena ganti ketua masuk mesyuarat..mula2 kata mesyuarat biasa jer tp bila masuk,hah ambik kau mesyuarat penting..ketua2 yang lagi tinggi semua ade..dh la ketua tak tinggal pesanan ape pn..masuk bodoh macam tu jer.nasib baik kena sound sikit jer..lepas mesyuarat,terus pegi cari ketua tu,teruk jugak dia kena baca kat aku..baru padan muka dia..


tp tak salah dia jugak..dia kata kena pegi hospital,sakit jantung katanya..tapi sekurangnya ambik tau la mesyuarat ape,pastu bagitau ape yang patut dibuat dan disediakan.tp sebenarnya bila masuk mesyuarat ni,boleh tengok dan kenal gelagat ketua-ketua yang lain macam mna..dh la kawan aku yang masuk mesyuarat sekali dengan aku boleh tugas baru..

bengang gila dia..tpi dia redha je..dh tugas la katakan.hehehhe.tp muka dia mmg bertukar la..kesian pulak kat dia..macam tu la kerja bawah orang..orang suruh ape pn kita kena buat..tak buat kan nati kena sound kt ketua yang lebih-lebih tinggi plk..jdi terima je la..ape2 pun kerja kena buat..kalu boleh buat kerja lebih sikit utk tampung perbelanjaan yang semakin meningkat..jangan harap cukup makan jer..hehehehehhe
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CATATAN POPULAR