We design a professional website for you in just 7 Days!

PENGIKUT BLOG SAYA

EZYTOPUP



Wednesday, September 1, 2010

RAMADAN AKAN TINGGALKAN UMAT ISLAM

bulan ramadan bakal berakhir minggu depan.. bagi umat Islam yang mengharapkan keberkatan, kerahmatan dan pahala pasti akan sedih akan pemergian bulan yang penuh barokah ini tapi ape kan daya, bulan yang mulia ini akan tetap meninggkalkan umat Islam..

tapi sebelum pemergiannya, dia telah memberi satu peluang kepada umat Islam untuk menambahkan lagi pahala sebelum ramadan berlalu pergi.. bagi muslimin yang rajin beribadat, semestinya tak akan melepaskan 10 hari terakhir bulan Ramadan ini dengan menanti kemunculan malam Al-Qadar yang menjanjikan pahala berlipat kali ganda..

jadi kalu ade kekuatan, elokla kalu kita cari malam Al-Qadar tersebut,supaya kita dapat menambah pahala amalan kita.. saya cuba untuk beribadat malam tapi penat bekerja pada siang hari menyebabkan saya tidak dapat untuk menunaikannya.. jadi harap2 selepas ini saya dapat berjumpa dengan malam Al-Qadar dan memohon banyak doa kerana pada malam Al-Qadar, doa kita akan dimakbulkan oleh Allah..

semoga kita dapat berjumpa dengan bulan Ramadan pada tahun akan datang.. sama2 la kita berdoa kepada Allah agar dapat meneruskan amalan pada bulan Ramadan pada tahun depan.

wassalam.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CATATAN POPULAR