We design a professional website for you in just 7 Days!

PENGIKUT BLOG SAYA

EZYTOPUP



Wednesday, February 6, 2013

KALI PERTAMA JOIN TERUS MENANG

Syukur Alhamdulillah bila mendapat makluman dari Puteri Kasih mengatakan saya salah seorang pemenang 1st Giveaway By Puterikasih.com.  Saya sangat gembira kerana ini adalah pertama kali saya join giveaway dan berjaya memenangi hadiah. Ini membuatkan saya lagi bersemangat untuk join giveaway selepas ini.


Hadiah yang saya memenangi bukanlah berbentuk benda tapi banner di blog Puterikasih.com. Ini lah buktinya.

Banner HEBAT SUNGGUH di blog Puterikasih.com. Lihat tu blog saya di blog terkenal tu.

Saya tak sangka banner blog saya akan disiarkan di blog yang mempunyai pengunjung yang ramai dan saya berharap agar pengunjung saya akan makin ramai selepas ini.

Lepas ini, saya akan buat yang terbaik untuk menang hadiah. 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CATATAN POPULAR