We design a professional website for you in just 7 Days!

PENGIKUT BLOG SAYA

EZYTOPUP



Wednesday, November 28, 2012

PERANGAI PELIK PEMILIK LAMAN SOSIAL MALAYSIA 1

Sebelum pasukan Harimau Malaya turun menentang Laos dalam saingan piala AFF Suzuki 2012 di Stadium Bukit Jalil, laman sosial Facebook dan Twitter telah digemparkan oleh dua pemilik akaun tersebut yang kemungkinan kabel dalam otaknya telah putus. Nampaknya Johari Pain dah ada skuad pelapis.




1. Hazwani Syamimi III
Pemilik akaun Facebook ini yang cantik tapi tak berapa cerdik ini berjanji untuk berbogel di depan Pavillion jika pasukan HM berjaya mengalahkan Laos pada perlawanan peringkat kumpulan semalam. Selepas dikecam hebat di laman sosial tersebut, dia membuat pengakuan bahawa akaun Facebooknya telah di'hack' oleh seseorang dan dia akan membuat laporan polis.

2. Ammar Aronz
Pemilik akaun Twitter ni pula membuat pengakuan akan memotong 'adik'nya jika HM menang ke atas Laos. Apa la bangang dia ni nak pegi potong anu dia. Ntah-ntah dia memang nak potong sebab nak tukar jantina. Elok-elok ada anu nak potong pulak. Lepas tu, nanti nak kawin kan susah.

3. Arie Van'S
Yang ni pun pemilik akaun Twitter juga. Mamat ni juga nak potong dia punya burung jika Malaysia menang. Dia ingat burung dia tu boleh diganti dengan burung yang dijual kat kedai burung tu ker. Naper la pendek sangat pemikiran mamat ni.


4. Ayuni
Pemilik akaun Twitter yang manis bertudung ini merupakan seorang peminat fanatik Kpop. Dia telah membuang kerakyatan Malaysianya kerana marah dengan tindakan sebahagian penonton yang melempar selipar dan sampah ketika salah satu kumpulan kpop membuat persembahan di konsert. Budak ni bagus sebab mempertahankan apa yang dia minat tapi tak kena cara. Ikut la dik oi yang penting kau bahagia dengan apa yang kau buat.

Inilah perangai remaja kita sekarang. Terlalu fanatik dengan hiburan dan laman sosial. Diorang tidak mampu membuat penilaian dengan betul antara yang baik dengan yang buruk. Yang elok perangai, ok la kata-kata dan perbuatan. Yang perangai buruk, kata-kata dan perbuatan pun buruk la.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CATATAN POPULAR