PENGIKUT BLOG SAYA

Google+ Followers

EZYTOPUP



Saturday, December 8, 2012

HANYA DI CHINA 2

China mempunyai bilangan penduduk yang sangat ramai kerana mempunyai negara yang luas. Oleh kerana ramai penduduk maka ramai la ragamnya. Jom tengok perangai pelik penduduk China.


1. Tidur sambil berdiri.
Lihatlah kemampuan lelaki ini, dia mampu tidur sambil berdiri. Mungkin disebabkan letih. Kesian pun ade tapi yang peliknya kenapa dia tak baring terus kat tepi jalan tu. Kan senang?


2. Gadis patung Barbie
Seorang gadis mempunyai hobi yang agak pelik. Dia gemar untuk memakai seperti anak patung Barbie dan berjalan di tempat awam. Selain itu, gadis ini juga akan bersolek dan membuat rambutnya seperti Barbie.


3. Penjual susu yang kreatif
Seorang penjual susu telah menemui teknik yang menarik untuk menjual susu kepada pelanggannya. Dengan teknik itu, pelanggan tak kan mencurigai susu segar yang dijualnya.


4. Cara cikgu mengajar 
Demi menarik perhatian anak murid, semua peralatan dalam kelas pun boleh jadi alat pengajaran..hahahaha.



5. Guru mendera kanak-kanak tadika
Seorang guru tadika telah mendera anak muridnya. Apabila disiasat, dia mengaku dia hanya bergurau. Ni orang kata bergurau tak kena tempat. Kalu anak dia kena macam tu, mesti bertukar jad hulk.








Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CATATAN POPULAR