We design a professional website for you in just 7 Days!

PENGIKUT BLOG SAYA

EZYTOPUP



Monday, December 10, 2012

PELIK : HANYA DI CHINA 3

Bertemu sekali lagi dalam Hanya Di China. Kali ini kita tengok pula apa kepelikkan terbaru orang Cina di China.


1. Ketua Gangster Di China Cari Isteri
Di China terdapat banyak taikun kaya yang terlalu sibuk nak dating akibat bisnes dan terpaksa membeli bini. Terkini 11 orang hartawan berstatus billionaire menawarkan ganjaran Yuan 50 000 kepada agensi perkahwinan yang berjaya mencarikan isteri yang sesuai untuk mereka. Mereka akan membuat sesi temuduga dan beberapa kriteria di tetapkan dan yang pasti DARA kena ada lagi..


2. Gadis Cantik Bercinta Dengan Pengemis
Ini lah dikatakan cinta itu buta. Pengemis pun dia berkenan. 
Gambar ini telah tersebar luas di Weibo. Kelihatan seorang gadis yang cantik bercinta dengan seorang pengemis. Menurut sumber di Weibo, perbezaan hidup mereka langsung tidak menjejaskan kasih sayang mereka. 


3. Jawab Peperiksaan Di Padang
Oleh kerana terlalu ramai pelajar mengambil peperiksaan, sebuah sekolah telah menjalankan peperiksaan di padang yang luas dan tak berbumbung.


4. Budak 3 tahun jaga ayah lumpuh
Bayangkan budak yang baru berumur 3 tahun telah mampu memasak makanan dan membasuh dan memandikan ayahnya yang lumpur. Hebat Dong Xinyi. Budak umur sebaya dia di Malaysia mana dapat nak buat kerja macam dia. Cerdik budak ni.


5. Pertandingan Masturbasi (Melancap)
Seramai 10 orang lelaki telah menyertai pertandingan yang dianjurkan oleh syarikat 'sex toy' di China pada 1 Disember 2012.






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CATATAN POPULAR