PENGIKUT BLOG SAYA

Google+ Followers

EZYTOPUP



Wednesday, December 26, 2012

HANYA DI SINGAPURA

Sebelum ini kita telah melihat kepelikan yang terdapat di negera China. Kali ini saya ingin kongsikan kepada anda kepelikan rakyat negara jiran kita, Singapura. Sama-sama saksikan.


1. Pakai Bra Terbalik.
Tak tau la gadis ni waras ke tidak tetapi kalu pakai macam tu, memang menjadi tumpuan umum la. Mungkin mabuk atau pun nak cepat, terus pakai macam tu jer..

Ntah-ntah pondan..hehehe

2. Buka Baju Awek Sampai Nampak Tetek
Seorang lelaki membuka baju pasangannya sehingga menampakkan tetek. Kejadian tersebut berlaku di wakaf tempat letak kerata.

Macam ni bila dah nafsu menguasai diri.

3. Habiskan SG 136,000 (RM 327,000) Untuk Menjadi Seperti Watak Anime
Seorang pereka fesyen, Jacqueline Koh mejalani10 pembedahan plastik untuk merubah rupanya seperti watak anime. Walaupun tidak meminanti watak tersebut, tetapi dia lakukan pembedahan tersebut kerana tertarik dengan rupa ideal watak anime yang bermata besar dan berdagu tajam. 




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CATATAN POPULAR