We design a professional website for you in just 7 Days!

PENGIKUT BLOG SAYA

EZYTOPUP



Saturday, October 13, 2012

(SEKS) PASANG GELANG UNTUK PANJANG DAN KEPUASAN


Pelbagai cara atau teknik termasuk beberapa alat untuk meningkatkan kepuasan seksual dan memanjang zakar. Terbaru, bomba terpaksa memotong nat besi yang dipasang pada zakar seorang lelaki yang berusia 30-an di hospital. Tindakan tersebut dilakukan apabila zakar lelaki tersebut bertukar menjadi lebam dan hitam akibat salur darah tersekat.


Itulah yang berlaku jika nafsu diletakkan lebih dari fikiran. Mungkin dia terpengaruh dengan kawan-kawan atau artikel yang menerangkan tentang pemasangan alat-alat tersebut mampu mempengaruhi seksual dan dapat menmanjangkan zakar.

Kenapa kita harus memanjangkan zakar? Adakah dengan memanjangkan zakar, kita akan merasa lebih kepuasan ketika bersama pasangan? Adakah dengan memasang gelang atau nat tersebut dapat menambah kenikmatan seksual? Itu adalah pemikiran yang silap.

Kepuasan seks akan hadir jika kita menjaga kesihatan tubuh kita dan sentiasa mengamalkan cara hidup yang sihat. Layanan yang baik dan teknik seksual yang betul juga akan mempengaruhi kenikmatan seksual. Jadi, tak perlu lah anda mengeluarkan belanja untuk benda yang tidak berfaedah dan sebaliknya bersyukur dengan apa yang ada.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CATATAN POPULAR